Gama BMW Seria 5 facelift

Dacă te așteptai ca acest facelift al Seriei 5 să aducă aspectul frontal mai agresiv al noului Seria 3, cu farurile prelungite până în emblematica grilă dublă a mărcii, atunci înseamnă că ai fost puțin dezamăgit de alegerea făcută de BMW. Hai să fim sinceri, faceliftul ăsta aproape că nu există. Pe de altă parte, uită-te la concurență și-ți vei da seama că nici nu era nevoie de prea multe schimbări, Seria 5 fiind în continuare perfect competitiv cu ofertele de la Mercedes-Benz, Audi ori Lexus sau Jaguar.

Dacă ar fi să enumerăm schimbările aduse de acest facelift, probabil că ar fi o enumerare cu foarte puține virgule.

În afara celor câteva diferențe sesizabile la nivelul grilei și al proiectoarelor de ceață, celelalte modificări țin mai mult de departamentul administrativ: noi nivele de echipare, dotări mai bune pentru echiparea standard, etc („etc” în situația asta înseamnă „și cam atât”). Dar dacă ai cumva senzația că ne luăm de Seria 5 aici, nici că ai putea să te înșeli mai tare. Când am mers în 2011 cu un 530d xDrive până la Silverstone, pe Sliverstone și înapoi, am spus că ar putea fi foarte bine cea mai completă mașină din lume și nimic nu s-a schimbat de atunci (da, am inclus aici și faceliftul). Deci dă-ne voie să încheiem aici cârcoteala și să-ți arătăm filmul de prezentare pentru „noua” gamă Seria 5